Tack!!! En bra sväljvecka igen!!!!!!!

TACK tack ack ack (ekar tydligen på kontoret idag)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det gör mig glad, ökat intag av 4%ig alkohol på pb-byrån, bra!!!!!

Sitter på toa på väg till sväljmöte, var inne och handlade slafse med fetmabulle-erbjudandet för 40spänn, färdigfylld påse på PruttBajsbyrån t-centralen vid kl 6 imorse, borde köpt toalettpappererbjudandet till, det hade varit EXTREMT BRA.... (med tanke på den rännskita jag fick av slafset och fetmabullen) TACK!!

Känner mig packad av min påse som var proppfull av lim, minst 25 färdigfyllda påsar med lim hade dom, ta efter detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det säljer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tack tack tack ack ack ack ck ck.....!!

Ovänliga hälsningar
slicka uppåt, sparka nedåt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0