Tack!

Stort tack för att ni läser min blogg! Många smöriga idéer och synpunkter, tack för det men jag bryr mig inte för vi på huvudkontoret vet endå alltid bäst...

Varje fredag kl 10:00 har jag alltid en liten spänning i kroppen, då knäcker jag första bärsen på ert slits bekostnad. Idag blev jag otroligt nöjd, stort tack till er alla. Nu gasar vi!!!

Håll utkik i framtiden för vår modevisning av PruttBajsbyråns klädkollektion här på bloggen, några osköna och förslavande klädesplagg finns i vårt smala utbud av klädesplagg för våra säljare. (Själv bär vi på kontoret bara Armani och D&G i skräddarsydd passform. Det måste ju synas tydligt i ett företag vilka som är på toppen och vilka som är på botten!!!)

Ovänliga hälsningar
Slicka uppåt, sparka nedåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0