PB is life!

Nu är solen här på allvar. Det betyder försäljning av glass och dricka, tjippiee!! Festglada människor (inklusive mig själv, på er bekostnad) rör sig på gatorna i kvällssolen med alkohol innanför västen. Sälj på dem skit när de e på bra humör. Erbjud tuggummin till deras ölstinkande käftar och korv och fetmabullar är lätt att sälja när fyllehungern slår till i deras magar.

Jag förväntar mig en försäljning på minst 4.6% bara den här veckan. Jag går runt på en kontrollrond (när jag själv nyktrat till) o ser så att kepsar e på, leendet är äääkta och att ni merförsäljer ända in i er ynkliga lilla själ!

Glöm aldrig, slicka uppåt, sparka nedåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0