Godmorgon i ottan!

Detta är ett förprogrammerat inlägg (för vem utom ni kära slavar går upp i ottan och jobbar skiten ur sig). Jag vill bara påminna er nu inför morgonpassen att sätta på er de riktigt STORA leendena, och kepsarna, denna mysiga morgon, -17 grader. När kylan tränger på så här behöver ni ha varma bullar och kaffemaskinen LADDAD hela dagen, m.a.o BAKA SOM SMÅ SVIN!!

Jag och mina kollegor kommer (kanske om vi pallar, det är ju satan kallt ute) ut under dagen, med bruklig översittarattityd så klart, och kontrollerar att kepsarna sitter på svaj och bullplåtarna går heta!

Ps, håll korpgluggarna öppna. Vår koncerns kleggmajor Brodd Rutten, har lovat att förära vår blogg med ett inlägg. Det blir minnesvärt vill jag lova. Ds.

Ovänliga hälsningar
Slicka uppåt, sparka nedåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0