Frukost för 99, en bra steal!

Talade med min gamla farfars far igår och han tyckte det var bra att vi börjat sälja frukost på Pb-byrån. "allt detta för 99 kr, då måste ju hästarna betat i hagen och Göteborgarna bott i Göteborg och så vidare, frukost i en påse vad fantastiskt och det är kul att du kommer hit o talar med en gammal man och sedan citerar det på din blogg så att folk som inte har ett skit med det att göra kan läsa det, hehe" Gillar du inte stölden på 99 kr för torr macka i en påse så dra till slusko-eleven istället och köp samma steal där. Vi ingår ju i samma koncern så pengarna hamnar hos Brodd Rutten i slutändan endå.

Bullar i kassalinjalen.
Var förbi Pernilla på Strösselbergsgatan igår för att köpa Spice. Hon hade fyllt bagerilådan i kassalinjalen precis lika mycket som på den här fantasibilden jag målade upp på senaste sväljmötet. (kan iof varit jävligt schysst spice hon sålde som fick mig att hallucinera fritt?). Nu kör vi så det ryker så är vi förbi 7 miljarder fikabrön innan måndag. *drar ett djupt bloss och hallucinerar vidare i min orealistiska drömvärld som jag själv slipper jobba för*

Ovänliga hälsningar
Slicka uppåt, sparka nedåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0