Idag vill jag uppmärksamma vår bästa rövsl...

dsc01400 (MMS)

Idag vill jag uppmärksamma vår bästa rövslickare i hela koncernen, Smörid i pb Snävsjö, Fånland. Han är alltid redo att skriva gott om våra idéer på kontoret. Här följer ett smördrypande utdrag ur några av hans hundratals fan-mail: tips till alla slutkörda, tipsa er chef om detta (ifall han eller hon ens lyssnar på din åsikt, troligtvis ej, men endå)Arbetsförmedlingen kan hjälpa er med billig arbetskraft, eller så tar ni praktikanter, då blir det billigt rent och snyggt i butiken och dom desperata små fånen är lätta att slavdriva med. Jag som hobbypsykolog vet ju att hjärnan reagerar med skratt när den blir överraskad så därför ska man inte bli ledsen när kunderna driver med en, det är ju för att vi är så överraskande fula i kläderna kontoret skickar, det är kul! Kul för alla som kommer in i sin favorit-pb när vi har ovanligt fula dresser på oss som dessutom skyddar våra arbetskläder från arbetsrelaterat smuts. Skicka gärna gb-clownens utstyrsel nästa gång huvudkontoret, skulle passa mig på pricken. Puss and i love you! /Smörid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0