Semestertider snart?

Ni vet ju att vi kringgår alla avtal med fack och liknande eftersom vi aldrig fastanställer våra medarbetare. Provanställningar och timmisjobb på behov is the shit. Sen att vi behöver r heltid, mer än så... tja, not our problem lixom! Vi e ju SNÄLLA som ger ungdomar någon typ av inkomst iallaf, så varför gnäller ni. Sen att det inte går att knåda till några semesterveckor, well.... Trist för er. Jag däremot ska gå med en glass i min mun hela sommarn och kontrollera att ni har kepsarna på och är instängda i svettkläderna enligt kontorets restriktioner. Sen drar jag så klart iväg några veckor till Panama och vilar upp mig under en stor solhatt med en iskall bärs, köpt på ert slits bekostnad, i min hand! Soft!

Jag längtar till semestertider, gör inte ni? Många turister som kommer in och köper... så sälj, förklara vägen och lura på dem en dyr pb-karta över området för bara 84kr per kvm-cm.

Slicka uppåt, sparka nedåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0