Hilsener fra toppskiktet i Norge!!

Hei alle arbeidstakere ute i butikkene. Det er jeg som er din kleggmajor Brodd Rutten. Jeg sitter i et privat jet til Stockholm der jeg skal sitte i mange møter for å komme opp med sleip ideer for mer profitt. Jeg hadde tenkt å sende et bilde av meg, slik at du vet som ass du vil slikke når jeg beveget meg rundt i butikker for å forsikre meg imperium. (Ikke at jeg tror jeg vil ha energi til å løpe rundt i byen, men bare i tilfelle). Jeg vil sikre at et aktuelt bilde av min skjønne ser oppstår her bloggen snart kameralinsen er tilstrekkelig polert. Men nok snakk om meg .... Det er kunden som er vår sjef manager! Aldri glem det!

Norske hjertelig hilsener
Brodd Rutten, Skandinavias eneste kleggmajor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0