Våren är min!

Vill bara skicka en liten solig vårhälsning till alla er ute i butikerna. Då tänker jag främst på er som står nere i tbanans katakomber och svettas alternativt fryser av den dragiga milijön. Jag vet ju att ni andas in dålig, miljöfarlig luft och lyfter tungt så att era svanskotor håller på att knäckas. Det är er jag småler åt när jag sitter här på min parkbänk med en fancy laptop i mitt knä (betald av slantar från ert slit), med en glass i min mun, och sandaler av plast, inköpta på pb-byrån. Jag njuter i solen, jag har ett LIV!!

Ville bara meddela det i ett för er helt ointressant inlägg här på bloggen, jobba på nu, felfritt som alltid så klart!

ovänlig hälsning
Slicka uppåt, sparka nedåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0